דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

הסבר לתהליך הפירסינג

 
אם את רוצה לעשות פירסינג בצורה בטוחה ולהתחדש בתכשיט ייחודי – הגעת למקום הנכון. אצלנו תוכלי לעשות פירסינג בכל אזור באוזן בתהליך ניקוב סטרילי ובטיחותי, ולבחור תכשיט זהב יפיפה בשיבוץ יהלומים איכותיים.
 
איך לבחור את מיקום העגיל?
הליקס, טראגוס, קונץ' – אנחנו יודעות, עולם הפירסינג יכול להיות מבלבל. נרגיע ונאמר שאת ממש לא צריכה לשלוט בשמות של כל אזורי הניקוב הקיימים. בפגישה עם יועצת הפירסינג תוכלי להראות לה היכן את מעוניינת לבצע את הניקוב, והיא כבר תדע לדייק את המיקום כדי לחסוך לך כאב או סיבוכים וליצור את המראה היפה ביותר.
 
איך לבחור את העגיל הנכון?
העגיל הנבחר צריך להתאים למיקום של הנקב ולצורה האנטומית של האוזן, וגם במקרה הזה יועצת הפירסינג שלנו תשמח לייעץ לך. חשוב שתדעי שעגילי הפירסינג שלנו, כמו כל יתר התכשיטים שאנחנו מוכרות, מיוצרים באירופה על ידי יצרן המתמחה בתחום. העגילים עשויים זהב 14k ומשובצים יהלומים טבעיים ואיכותיים. לעגילים יש סגירה ייחודית לפירסינג (לברט), והם מגיעים ברמת גימור מושלמת.
 
איך מתבצע תהליך הניקוב?
תהליך הניקוב מתבצע בסטודיו שלנו ברמת השרון, בחדר סטרילי ופרטי, ובהתאם לתקנים של אגודת הפירסרים הבינלאומית. הפירסרית שלנו היא בעלת ניסיון רב בתחום וגם אחות מיילדת במקצועה – כך שאת יכולה להיות בטוחה שאת בידיים טובות. מלבד ביצוע נקבים חדשים, הפירסרית גם תוכל לפתוח נקבים ישנים שנסגרו ללא פציעת המקום, או פשוט לסייע לך לבחור עגיל לנקב קיים ללא פעולת הניקוב עצמה.
 
מהי עלות הניקוב וכיצד קובעים פגישה?
עלות נקב חדש: 120 ₪ (ניתן לבצע עד שני נקבים באותה אוזן בפגישה אחת)
עלות פעולת הניקוב לא כוללת את עלות העגיל שתבחרי מקולקציית עגילי הפירסינג.
עלות פתיחת נקב ישן: 50 ₪
 
 
מה עוד צריך לדעת?
* מטעמי סטריליות, לא ניתן למדוד או להחליף/להחזיר עגילי פירסינג.
* למען שמירה על בריאותך, לא ניתן לעשות נקבים בזמן הריון, ובשלושת החודשים העוקבים ללידה.
* קטינים יכולים לעשות פירסינג החל מגיל 16, ובליווי הורה בלבד.